منظمات حقوقية

بسمنت | معرض "بدايات لونية"- للفنانة بشرى عبدالقادر

معرض "بدايات لونية"- للفنانة بشرى عبدالقادر الزريقي.

بشرى عبدالقادر الزريقي حاصلة على بكالوريوس تربية، وهي عضو في بيت الفن اليمني، حاصلة على دبلوم جرافيكس وشاركت في معرض الخيل بصنعاء، كما شاركت في مسابقة دولية متجولة وحصلت على المركز الثاني في دولة الجزائر، وحازت المرتبة الثانية في الرسم على مستوى مدارس الجمهورية.
شاركت بشرى في المعرض الدولي (رؤى عربية) بالقاهرة. وشاركت في معرض (شادو) الدولي في القاهرة، وفي مسابقة للرسم في الملتقى اليمني الرمضاني الأول بالقاهرة، تتنوع الأعمال بين خامات الزيتي وأكريلك على القماش.

′′ Beginnings of Color ′′ exhibition by the artist Bushra Abdel Qader Al-Zarqi.

Bushra Abdel Qader Al-Zarri is a member of the Yemeni Art House, who is a diploma and participated in the horse exhibition in Sanaa, and participated in an international tournament and received second place in Algeria, and ranked Second in drawing at the level of the Republic schools.
Bushra participated in the International Exhibition (Arab Insights) in Cairo. Participated in the International Showroom (Shadow) in Cairo, and in a painting competition at the first Yemeni Ramadan Forum in Cairo, the works varied between oil and acrylic materials on canvas.

Translated






منظمة بسمنت الثقافية

اترك رد

زر الذهاب إلى الأعلى