كتّاب

أحمد عرفات | – بيدوفليا مع الأطفال :…

– أسرة عراقية منزلين تيك توك مع بناتهم. فدخل على البث عدد من البيدوفيليين ودي كانت "التعليقات". .. على صورة الملاك الصغير ! أه والله. دول وسطنا. وأه والله دول هما هما اللي بيشتمونا ليل نهار ودول اللي صياحهم جايب آخر الشرق الأوسط عشان "بندافع عن حقوق الإنسان" .. ودول اللي ضد "حقوق الإنسان والمرأة".

  امين تاكي | ملخص مختصر عن 2019 إنتهت السنة الميلادية 2019 بعد ميلادها

– دول نفسهم اللي بيقولوا لينا "إننا فاهمين الحُرية غلط. مع إن أصغر حد فينا بيهم كلهم. دول اللي ليل نهار بيدافعوا عن تجار الدين. وأول ما يشوفوا جسد لطفلة أو أنثى ميقدروش يسيطروا على أعضائهم. دول اللي لأ بقلوبهم رحمة وإنسانية
دول نفسهم اللي بيتحرشوا بالأطفال والنساء والحيوانات وحتى النباتات وبالعام بيقولوا لينا : ****أنتم عايزين تخربوا مجتمعنا****.

  امين تاكي | سويسرا الحياة لاتُعطي المحتاج الحياة تُعطي المُستحِق قبل

– عندما تعجز الأيادي عن التعبير ويقف العقل عاجز عن تصور ما وصل به الحال .. وعندما يكون بداخلنا حُِب للمجتمع رغم كل الشرور اللي فيه. ونسعى إلى إصلاحه. بنصدم دايماً بأن في وحوش عايشة وسطنا. وحوش ممكن تكون أي سيدة أو طفل وطفلة أو حتى ذكر. ضحية ليهم يوماً ما .. المجتمع كان من الحب والإحترام والأخلاق. أصبح لأ يمت لتلك البديهيات الإنسانية بشيء. ورغم ذلك بنحاول بكل طاقة فينا !

  علي البخيتي | التوحيد؛ الرسول؛ القرآن؛ تلك مقدساتنا؛ نحن من نؤمن بها حصراً

– البنت جميلة والأسرة جميلة. والصورة من الفيديو. طبيعية واللي يشوفها غير كده "بيدوفيلي". ولازم يتقبض عليه فوراً لأن حتى الرعاية النفسية "تكريم له". ❤️





أحمد عرفات | كاتب علماني

احمد عرفات

- شاب علماني ، وأرى وأملك أيمان تام أن الأمم لا تتحرر ولا تتنور إلا بالثورة الفكرية .. فلنعمل جميعاً

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق