منظمات حقوقية

بسمنت | عبر البث المباشر (أونلاين) ستكون الفعالية 413 من فعاليات

عبر البث المباشر (أونلاين) ستكون الفعالية 413 من فعاليات منتدى التبادل المعرفي التي تقيمها مؤسسة بيسمنت الثقافية يوم الإثنين الموافق 6 أبريل 2020 الساعة الثامنة مساءً. حيث ستعرض لوحات الفنانة بشرى عبدالقادر الزريقي في معرضها الفني (بدايات لونية)، كما سيرافق المعرض عزف على آلة العود للفنان عبدالرحمن داوود.

بشرى عبدالقادر الزريقي حاصلة على بكالوريوس تربية، وهي عضو في بيت الفن اليمني، حاصلة على دبلوم جرافيكس وشاركت في معرض الخيل بصنعاء، كما شاركت في مسابقة دولية متجولة وحصلت على المركز الثاني في دولة الجزائر، وحازت المرتبة الثانية في الرسم على مستوى مدارس الجمهورية.
شاركت بشرى في المعرض الدولي (رؤى عربية) بالقاهرة. وشاركت في معرض (شادو) الدولي في القاهرة، وفي مسابقة للرسم في الملتقى اليمني الرمضاني الأول بالقاهرة، تتنوع الأعمال بين خامات الزيتي و أكريليك على القماش.

أما عبدالرحمن داوود عبده فهو طالب موسيقى، عازف على آلة العود، وباحث في مجال الموسيقى. حاصل على شهادة في الموسيقى النظرية من جامعة إدنبيرغ، كما نفذ موسيقى لبعض برامج بودكاست.
كونوا معنا في الموعد على صفحة الفيسبوك لمؤسسة بيسمنت الثقافية.

Live (online) event will be 413 of the knowledge exchange forum event held by me cultural foundation on Monday, April 6, 2020 at 2020 pm. She will be featured in her art exhibition (early if), and the exhibition will be accompanied by a play on the oud instrument by.

She is a member of the yemeni art house, a member of the yemeni art house, with a graphics diploma and participated in the horse exhibition in to. She also participated in an international competition and won second place in Algeria, and won the rank Second in painting at the level of Republic Schools.
Bushra participated in the International Exhibition (Arab insights) in Cairo. She participated in shadow international exhibition in Cairo, and in a painting competition at the first Yemeni Ramadan Forum in Cairo, the work varied between oil and acrylic on canvas.

Rahman David Abdou is a music student, player on the oud instrument, and a music researcher. He has a degree in theoretical music from the university of Edinburgh, and has performed music for some podcast programs.
Be with us on the Facebook page of me cultural foundation.

Translated



منظمة بسمنت الثقافية

اترك رد

زر الذهاب إلى الأعلى