منظمات حقوقية

Superwomen stories | بينما تعمل قصص Superwomen النصية لو

Superwomen stories

بينما تعمل قصص Superwomen

لو لسه متعرف / يش عن سوبروومن يبقي لازم تبدأ / ي تعرف / ي دلوقتي ، مستني أيه أعمل / لايك للصفحة ، وتعالى أحكيلك أكثر عن المبادرة ، سوبروومن مبادرة نسوية وتكاد تكون من المفرج عنهم حالياً في توعية السيدات والبنات في العمل وعيش حياة كريمة في المجتمع والمساواة وبين الرجل ، ومن الفاعليات اللي بتقوم بيها المبادرة:

ورشة أسرار البنات
اللي قد تكون الأهم ضمن الفاعليات الأخرى المقامة شركة بأسرها بالتعليمة الجنسية للسيدات ، ولكن أسفرت كمان بتعرفك على جسمك وبتعرفك ازاي تحبيه وتتعاملي معاه بطريقة صحية وصحية.

نادي الكتاب
كل كتاب بيتم اختياره للمناقشة في النادي لا يقل أهمية عن كتاب ممكن تقرأه في حياتك العادية ، بل نقدر نقول أنه أهم لك ، لأني لأساعدك ، لأستقبلني للرأي والرأي الآخر ، فخليني أقولك اقرأ يا ذكي أنك مش هتطلع عندنا غير مستفاد .
وعشان تعرف اكتر عن الصالون الجاي شوف اللينك ده
shorturl.at/rRSXY

طرح الجرأة في طرح الأسئلة والتساؤلات اللي بتدور في الأوراق المالية والأوراق المالية اللي بتتعرض ليها ليها في المجتمع.

ولأن سوبروومن مهتمة بتوعية البنات والشابات هتحضر معانا لايفات وبث مباشر مواضيع مختلفة أو مختلفة أو ثقافية أو مجتمعية ، وبيطرح حلول وبيجاوب على أسئلة مهمة هتساعدك تحصلي على حقوقك وتحمي نفسك وتغيري أفكارك.

ورشة عمل هيكل وهي عبارة عن ورشة نفسية ، وعاملين في الطب النفسي والتربية والعلاقات.

ورشة عمل وردية ورشة تنظيف بالنساء وتساعدك في أن تكون عندك ثقة بنفسك وازاي تقدري تتقبلي صورة جسمك ن تقدري تساعدي نفسك وتحسني منها.

وقريبا هيكون معانا ورشة الدعم النفسي وحكي الحواديت وصالونات للفلسفة والحوار ..

وختامها مسك عزيزي القارئ وعزيزتي للاستجابة ، ومع سوبر وومن هتعرف اخبار اهم القضايا المطروحة ع الساحة وتخص المرأة في مختلف الأخطاء.

جمع ما نخلص كلامنا .. لو لسة فتح جروب safe community الخاص بالبنات ، تقدري تدخلي من هنا shorturl.at/sLUZ0

ده غير المفاجأت القادمة من سوبروومن لمتابعينها المميزين ، ولو كان مقتنعت / يش ، أنصحك مهارات / المحتوى اللي بنقدمه وهتلاحظ / ي الفرق.

كتب: فاطمة مصطفى

اترك رد

زر الذهاب إلى الأعلى